Ställ i wellpapp

Jag gjort ett ställ i wellpapp
till mina små embossingfoldrar

i_svensson25a

Trodde aldrig jag skulle klara det här!
Det är lite pill men jätteskoj att göra och jag kommer absolut att göra fler!
Behöver ju en till mina större foldrar 😉

i_svensson25b

Jag klädde utsidan och insidan med två olika mönsterpapper från Maja Design.
Rosorna är ett favoritpapper!

i_svensson25d

Distressade alla kanter med walnut stain.

i_svensson25c

Klistrade på ett fint handtag och små söta fötter.
Det finns en hel del olika att välja mellan.

i_svensson25a

Min kollega Annki  har hjälpt mig med grunderna och
ROX Stamps har en jättebra tutorial på detta ställ, du hittar den här
Gå gärna in och gör en donation under inlägget
som tack för allt  jobb Anna-Lena gör för oss 🙂

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag har använt:

Bitar av lådor – blir massor på jobbet
Metallfötter: finns här på scrappweb
Handtag: här
Mönsterpapper: Maja Design Vintage Autumn Basics – No XXII och No XXIII
Distress ink: walnut stain
ROX Stamps har också många fina tillbehör till lådor och boxar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stort Tack Annki och Anna-Lena!

Inger

2 thoughts on “Ställ i wellpapp

  1. Å vilket fint ställ! Perfekt till förvaring, jag blir sugen på att göra ett till mina embossingfolders. Verkligen jättefint!!

    Gilla

Kommentera

