Hej och Kram

Ett litet kort i läckra färger
(annorlunda färger för att vara mig)

i_svensson16a

Kortet är 11 x 11 cm och ramen är 10 x 10 cm.
Här har jag använt ramen från Joy Crafts igen.
Skar ut en fyrkant i det mönstrade cs som är ca 9,8 cm
och klistrade bakom ramen.
Fäste det sedan med 3D kuddar.

i_svensson16b

Stansade ut 2 fyrkanter och fäste båda med 3D kuddar.
Klistrade på bokstäver i 2 lager, dekorerade med blommor, pistiller och pärlor.

i_svensson16c

Insidan ser ut så här.
Samma fyrkanter som framsidan men ett
annat mönsterpapper som matchar framisidan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag har använt:

i_svensson16d

Mönsterpapper: Maja Design  – Vintage Autumn Basics/ No XII och No XI
Fyrkantiga dies: Lifestyle Crafts – nesting frame 6
Ram: Joy Crafts – 1201/0092
Klisterbokstäver: Nellie Snellen
Blommor: I am Roses

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inger
(kika gärna in på mina digitala stämplar,
där har jag ett erbjudande!)

2 thoughts on “Hej och Kram

Kommentera

