Digital stämpel – vår

Den ljuvliga våren inspirerade mig till det här kortet
+ en ny kollektion från BoBunny.
Visserligen har jag bara använt ett mönsterpapper men jag älskar de här färgerna.

i_svensson12a

Kortet är 14 x 14 cm.
Skar ut det rosa i 13 x 13 cm och det randiga 12 x 12 cm.

Jag har skrivit ut en av mina digitala stämplar, stansade sedan ut den i en cirkel
och fäste den med 3D kuddar på en ”vågig” cirkel som jag också fäst med 3D kuddar.

Skrev ut på baksidan på ett ljusrosa cardstock.
Tycker att det blir bäst resultat.

Får du ett habegär efter stämpeln,
kika under fliken Digitala stämplar.

i_svensson12b

I mitt lilla förråd hittade jag blandade blommor och pistiller som passade till.
Stansade ut några blad och en liten fågel.

i_svensson12

Så här gjorde jag insidan:

i_svensson12c

Jag gick nästan bananas på bladen, det blev bara mer och mer 🙂
Nästan lite för mycket om jag ska vara ärlig.
Jag älskar den glada och goa grodan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag har använt:

i_svensson12d

Mönsterpapper: BoBunny Garden Journal – airy
Vågig cirkel: Nellie Snellen MFD 006
Cirkel: QuicKutz Cookie Cutter – nesting circles
Blad: Nellie Snellen SD 046
Groda: Provo Craft
Fågel: Poppy Stamps – Nestled bird

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Önskar Er en skön Kristi himmelsfärds Dag!

Inger

2 thoughts on “Digital stämpel – vår

  1. Så underbart ljuvligt vår kort! Och den lilla grodan är ju så go! Och ljuvliga färger. Man blir så glad att titta på det, helt underbart!

    Gilla

Kommentera

