Äntligen Vår!

Den bästa tiden är nu, våren är här!

i_svensson10

Ljuvligt mönsterpapper från Maja Design gav mig inspiration till det här kortet.
Här har jag stansat ut dies i olika strl och byggt med 3D kuddar.
Skrivit ut en digital stämpel och sedan stansat ut i en mindre strl,
också den är fäst med 3D kuddar.
En solstol, fjärilar, lite blommor och en sol är ett måste på ett vårkort.
Stämpeln är en digital stämpel från Pysseldags,
den finns även som gummistämpel.

i_svensson10d

Så här har jag gjort insidan.

i_svensson10b

Den här digitala stämpeln har jag gjort själv i datorn.

i_svensson10c

Som en liten överraskning ger jag bort den som en liten gåva 🙂
Skicka ett e-mail till mig så kommer den till dig med återvändande post.
Märk mailet med vårstämpel

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Till kortet har jag använt:

Mönsterpapper: Maja Design: Vintage spring basics/3rd of march
och 4th of march (baksidan)
Dies: Lifestyle Crafts – Nesting frame 11
Sol: QuicKuts – Sun
Solstol: Sizzlits – Adirondack chair
Fjärilar: Memory Box – Dancing butterflies
Digital stämpel – Pysseldags
Fjäril på insidan: Marianne Design LR0154

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Önskar dig en skön helg,
Inger

6 thoughts on “Äntligen Vår!

  1. Hej Inger! Dina kort är helt ljuvliga, som vanligt.
    Du är så bra på att få ihop dina kort så fint, både med färger och dekorationer. Din hemsida är så bra och lätthanterlig och snygg. Du är så proffsig på att skapa ihop det så bra. Det är så roligt att gå in och kika på dina underbara kort.

    Gilla

Kommentera

