Marianne Design orkideér 2

Här har jag skapat en variant till med Marianne Designs orkideér.

i_svensson04

Med diesen finns två clearstamps för att använda till ”ögat”

i_svensson04c

Jag har stämplat dem med Versacraft – Burgundy
och chalkat kanterna och lite i blommorna.
Nu är jag inte alls duktig på att måla men det här är mitt första försök.

Bild på Prima Chalk Ingvild Bolme som jag tycker är jättebra.
Den finns i många färger.

i_svensson04d

Närbild på orkideérna
i_svensson04b

Jag har satt på hörnen med 3D kuddar och klistrat på några små fjärilar.

i_svensson04

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag har använt:

Orkideér: Marianne Design – COL1379
Hörn: QuicKuts – Photo corner
Fjärilar: Memory Box – Dancing butterflies
Stämpeldyna: VersaCraft
Chalk: Prima Chalk Ingvild Bolme
Vitt organzaband: 1 cm
Vita pärlor: 3 och 5 mm

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Om det är något annat du undrar över,
bara fråga.

Inger

2 thoughts on “Marianne Design orkideér 2

Kommentera

