Marianne Design orkideér

Jag älskar orkideér så gissa om jag fick ett habegär när fick se att
Marianne Design kommit med dies.
Ett vårlikt kort i ljusgrönt och ljusrosa blev till.

I_svensson01

Här har jag gjort orkideérna i rosa vellum och ”målat” lite med en vitglittrig stämpeldyna.
Jag satte små 3D kuddar emellan varje lager
för att de inte skulle se så platta ut.
Bårderna har jag stansat ut 3 olika och satt i lager.
Jag embossade det enfärgade cs för att få en läcker effekt.

En närbild på orkideérna

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag har använt:

Orkideér: Marianne Design COL 1379
Embossingfolder: Cuttlebug, Anna Griffin – Matelasse
Borders: Spellbinder Borderabilites – A2 scalloped borders one
Organzaband: 1 cm
vita pärlor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Är det något mer du undrar över, skriv gärna en kommentar.
Om du klickar på knappen ”Följ” får du meddelande när jag uppdaterar 😉

Tack för denna gång. Vi ses snart igen 🙂

Inger

2 thoughts on “Marianne Design orkideér

Kommentera

